DÜN GECE 2


yalnızlık senfonisini bir kez daha besteledim
dün gece
ne vardın , nede yoktun yanımda
gözlerimi kapatıp gecenin karanlığında
gözlerine yaptığım yolculuktu notalarla
ah sessiz sedasız atan kalbim
yalnızlığına hapsolmuş
kollarında sarhoş olduğum melodim
gecenin ateşine sarılıp
aşkın ateşiyle yandığım
kulağımdaki sessiz melodim
aşkın dansıyla bedeninde hapsolduğum
yüreğimin yanan yarısı
bir kez daha besteledim
aşkın şarkısını dün gece
bu sefer yağmur çaldı müziğimi
yere düştüğünde damlalarla
masamdaki tabakta tadım tadım
bardağımdaki rakıda yudum yudum
ben bir kezdaha sarhoş oldum
yağmurun senfonisinde sana
yıldızlar yanıp söndü tek tek
yağmur kesildiğinde geceye
bu gece her şekilde senfoninim be sevgili
yalnızlığımın yalnızlığını bestelediğim yerde..

s.t
7 haziran 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder