Başlangıçları bilmediğim şu günlerde kelimelerimin hangi cümleleri kurup, hangi anlamları yükleyeceğini bilemiyorum. Bu duygu fırtınasında bile kelimelerimin acizliğini , anlamsızca oluşturduğu cümleleri bir türlü yazamamaktayım önümde duran sayfalara…. Karışıklığımın güvensizliği içinde kıymetlilerin acı verdiği yüreğime tutarsız davranışlarında…. En acısı ise onlardan vazgeçemeyişim;gönül defterimden silemeyişim. Öyle ki görünmeyen mürekkep kullanmışım sevgi bahçemde vazgeçemediklerimi sularken. Şimdi ise silemiyorum en derinlerde suladığım görünmezlerimi. Tuhaf olan şey ise kıymet biçtiğim tutarsızların orada olmalarının bana iyi gelmesi…
Nedir bu yüreğimin anlamsızlığı…? Oysa ki ben sevgi denizimde hiçbir art niyet olmadan aldım sularıma kıymet verdiklerimi ; beklentisizce içimden gelerek karşılıksız sularımda besledim kıymetli görünmezlerimi.
s.t
11.05.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder