yıldızlar


Yıldızlara bilet aldım seninle birlikteyken dün gece. Gidecektin gecenin sabahına, bende ardından birlikte baktığımız yıldızlara. Hep gece olsun diye dua edecektim güneşe,uzaktan bile olsa gözlerini görebilmek için. Rüzgara yalvaracak sıcak bir esinti ile yanına düşecektim; saçlarını, tenini okşamak için. Gözlerinin yeşiline dalarak ,içinde kaybolacağım. Senin gözlerinde seyredeceğim bana bakmanı,göğsüne yaslanıp yüreğindekileri dinleyeceğim sessizce. İşte o anda yanıp tutuşacağım ellerini ellerimde hissetmek için, saçlarını okşamak, sana dokunabilmek için, yeşil deryadan akıttığın gözyaşlarını öpücüklerimle dindirebilmek için. Gece bitmek üzere gün ışığı acı acı üzerime vurmakta . yüreğimde bir sızı ayrılık vakti şimdi. Söz ! gece ile geleceğim yosun gözlüm bahar kokulum . o uykusuna ben gökyüzüne daldım. Şimdi beklemek vakti…
s.t
22.08.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder